@_@
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

دو تا عکس از خودم

 

 

 

 

عکس مرلی

اینم عکس ایکا

عکس اینهی

عکس رایا

عکس میساکی

اینم عکس ناکاما

عکس فاطی

عکس ایچان

عکس هایجین

 

عکس کسی رو نزاشته بودم بگه

ممنون باشین

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ناکاما
ساعت19:38---21 آذر 1394

وای ممنون خیلی نازه.حتی از اونی که فکر می کردم ناز تره.
پاسخ:ممنونم قابلی نداشت



فاطمه اایچیزن
ساعت16:51---21 آذر 1394
اره کلی برچسب انیمه ای دارم
خوش به حالت جیگر


فاطمه اایچیزن
ساعت16:34---21 آذر 1394

میدونی من اون عکسی رو که برای اینهی گذاشتی برچسبش رو دارم!
وای واقعا داری



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 آذر 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&