خب
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

بچه ها من برگشتم فقط بخاطر یکی از دوستام خودشم میدونه ولی دیگه شاید رمان یا پست نزارم و شایدم چون این روزا اعصابم خرابه بزنم وبمو حذف کنم اصلا حالم خوب نیست



نظرات شما عزیزان:

♥miss tiffany♥
ساعت19:16---6 اسفند 1394

در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت

در حالیکه گویی ایستاده بودم

چه غصه هایی که فقط به غم دلم حاصل شد

در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود

دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود

به همین سادگی!
به منم بسر منتظرم
پاسخ:سلام شعر عالی بود حتما سر میزنم


هایجین
ساعت18:15---26 بهمن 1394
آجی جونم چی شده؟؟؟؟؟چرا انقدر ناراحتی. تو ناراحت باشی منم ناراحت میشم. لطفا ناراحت نباش.
پاسخ:باشه اجی اما...................


حلما
ساعت10:08---24 بهمن 1394

سلام خیلی ناراحتم از دستت چرا نمیای وبم؟
پاسخ:سلام نه گلم چرا فدات میا



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 24 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&