عاشقینننن
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

خب خب اول اقای سیچی اقا ایکا؟؟

ینی خیلی خیلی چش دریده ی فضایی هستی

چندش اورده ساکانو عهههه

 

زایزن خان هاهاهاها

 

 

مرلی خانم داری کفرمو بالا میاری!!!

خب زیاده اگه میخواین نظر بدید

اتوری حالا بگیر هایجین

وای وای 

 

خو ناسلامتی شما پسرین!!!!

حال شوسکه

ریوماااااااااااااا؟؟؟ نگفتم حالا یه شکست بد تر-___-

 

خواهرش نیست اینو حالا باش

ووییی حا این کنمیتسو 

 

هاهاهاهاها اینو 

 

های کنمیتسو کاریت به جایی کشیده که داداش چش دریده ی منو چش دریده تر کنی؟؟

 

اوووف خجالت داره

 

ینی ریووما خدا ازت نگذره

 

بوخدا من فتوشاپ نکردم ولی خب دیگه

 

 

وااااااااااااااای کاپیتانمون از دست رفت

 

 

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نهههههههههههههههههههههه 

 

 

هیییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

توجه کردید این دختره کنار ریوما مو طلاییه خیلی شبیه منه؟؟اناگار منم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

آیکا
ساعت16:03---1 اسفند 1394
مثلا یه تیکش بود که تزوکا و آتوبه و شیرایشی وسانادا و یوکیمورا با هم رفته بودن ساحل....
شیرایشی و تزوکا رفتن والیبال ساحلی.
آتوبه رفت حموم آفتاب بگیره
سانادا و سیچی هم رفتن قدم بزنن که چند تا دختر با مایو(از اون مدلاش)جلوشون سبز شدن!
یکی که باید چشای سانادا رو جمع می کرد
یهو سیچی که حال سانادا و اون دخترا رو دید یکی زد تو گوش سانادا و بهش گفت عوضی چشم چرون و راشو کج کرد و بدون هیچ اطلاعی برگشت خونه
خدایی این ته مثبتی نی؟
پاسخ:ایول به داداش مثبت خودم


آیکا
ساعت15:58---1 اسفند 1394

راستی یه سری از شاهزاده تنیس هس که درباره 24 سالگی تزوکا و ساناداس

توش سیچی عین چی بچه مثبت نشون داده شده!


بچه مثبت؟



آیکا
ساعت15:54---1 اسفند 1394
اون که تزوکا نی!کورانوسکس
پاسخ:نخبر تزوکاست


آیکا
ساعت15:53---1 اسفند 1394
جیییییییییییییییییغ
من اونجا چیکار میکنم؟
پاسخ:تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آیکا
ساعت15:52---1 اسفند 1394
جییییییییییییییییییییییییییییی یییییغ
من اونجا چیکار میکنم؟
پاسخ:تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


هایجین
ساعت14:02---1 اسفند 1394
آجــــــــــــی.: -((
پاسخ:جووونم گریه نکن بخاطر تو از نویسندگی اخراجشون کردم همشونو


هایجین
ساعت13:57---1 اسفند 1394
اوتاری من تو رو خفه می کنم.
بی شعور عوضی.

پسره بد.
پاسخ:دمت گرم عزیزم اون ادم خوبی نیست


روشنا
ساعت19:51---30 بهمن 1394
خدا مرگم شوسکه من پدری از تو در بیارم که مرغهای آسمون به حالت عر بزنن دیگه برای من هم جنس بازی در می آری هان اون دختره کیه من این شوسکه رو بیچارش میکنم البته ببخشید آجی اگه حرف بدی زدم الان اعصاب شدید خرابه
پاسخ:هاهاها


روشنا
ساعت19:50---30 بهمن 1394
خدا مرگم شوسکه من پدری از تو در بیارم که مرغهای آسمون به حالت عر بزنن دیگه برای من هم جنس بازی در می آری هان اون دختره کیه من این شوسکه رو بیچارش میکنم البته ببخشید آجی اگه حرف بدی زدم الان اعصاب شدید خرابه
پاسخ:نه خدا نکنه مرگت بده دنیا که به اخر نرسیده اینا همشون همین جورین نظرات زیاد باشه یه عالیمه دیگه هست حرف بد؟؟؟ وللش درک میکنم منحرفن منحرف!!!!!!!


میساکی
ساعت19:03---30 بهمن 1394
خاک عالم ان که کورانو هست پیش شوور ایکا، ایکا کجایی من حساب اینارو با هم برسیم؟
پاسخ:خخخخ
پاسخ:تو جه توجه با همتونم میاین خان چت بچتیم کیف میده


هایجین
ساعت2:07---30 بهمن 1394
این عکسارو از کجایی اوردی؟؟؟؟؟؟
من یه سری دارم افتضاح زشتن.
البته اینا خیلی از اونا سطح بالاترن.
پاسخ:اووووووووووووووو لله افزین


هایجین
ساعت2:05---30 بهمن 1394
آجی میگم اوتاری هم همچین غلطایی کرده. اگه کرده بگو. من طاقت دیدنشو دارم.
پاسخ:اره بابا ولی تو ناراحت نباش منم شکست خوردم اونم زیااد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&