کلاکسیون
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

این یکی بوووووووووووووووووووووووووووووقههههههههههههههه

 

اینم دوتاهم عکس واقعیش

 

 


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت19:42---23 بهمن 1394
عالی بود ممنون
پاسخ:ممنوننننننننن صبا جون


آیکا
ساعت7:17---22 بهمن 1394
ولی هیچکدوم آخرین اسرافیل نمیشه
پاسخ:حق باتوو


آیکا
ساعت7:16---22 بهمن 1394
انیمه نوراگامی هم جالبهcorpse party tortured soulse هم خیلی قشنگه
پاسخ:چی این ترسناکه


آیکا
ساعت7:15---22 بهمن 1394
شوالیه خون آشام رو نبینی نصف عمرت بر فناس!
پاسخ:چ....چ.... شوالیه ایمه قشنگیه؟


آیکا
ساعت15:09---21 بهمن 1394
حرف از انیمس؟منم زیاااااااااد دیدم
انیمه عاشقانه...
رقص با شیاطین
سلام خوش اومدی ایکا


میساکی
ساعت20:14---19 بهمن 1394
توکیو غول ترسناک نیس فقط منحرفه
پاسخ:خجاااااااااااااااااااااااااااااالت بکشششششششششششششششش
پاسخ:ایمه ترسناک موخای اینو نیگاه کنcorpse party tortured soulse
پاسخ:اینم هست ببین تبلیغشو دیدم اون بالاییه که میگن ترسو ها نبینن خیلی ترسناکهblood


میساکی
ساعت20:13---19 بهمن 1394
میگم همه انیمه های ترسناک رو دیدم میگی برو توکیو غول رو نگاه کن؟ بابا من انیمه :مهمانی جنازه ها، خون سی،توکیو غول، دیگری، خادم سیاه، شوالیه خون اشام، عاشقان شیطانی، حمله به تایتان ها، جین، کیمیا گر تمام فلزی رو دیدم دیگه انیمه ترسناک نیس که ندیده باشم -___-

بنده سنم ۱۱ میباش
پاسخ:اوووووووووووووووووووووو تو دیه کی هستی خجالت بکش تو سنت کمه قباحت داره


هایجین
ساعت14:41---19 بهمن 1394

پاسخ:تعجب نکن چیزی نشد که^_^&
پاسخ:اوتاریشون برگشتن ها


هایجین
ساعت14:34---19 بهمن 1394
نترس؟؟؟؟؟اونم من؟؟؟؟؟؟
راستش من فقط از تاریکی میترسم. خخخخ. مسخرس. مگه نه؟؟؟؟
پاسخ:من تو تاریکی یه بار تو جنگل خوابیدم


هایجین
ساعت14:22---19 بهمن 1394
نمی دونم. من که اصلا نترسیدم.
پاسخ:خخخخ تو نترسی


هایجین
ساعت14:20---19 بهمن 1394
نه خیلی نازه. من وقت ی دیدمش گریه کردم.
پاسخ:نهه اجی ترسناک بود عکساش


هایجین
ساعت13:48---19 بهمن 1394
نوریما جونم من توکیو غول رو دیدم. همچین ترسناک نیست ولی خیلی قشنگه.
پاسخ:نگوووووووووووووووووووووو من فقط عکساشو دیدم ترسیدمم نه قشنگ نیست


هایجین
ساعت1:19---19 بهمن 1394
وای نوری جونم من همه ی این عکسا رو دارم. راستی من تا حالا فک کنم یه 13 تا دونه انیمه دیدم. آقا این اپارات هر کاری میکنم بالا نمی یاد همش میگه این ویدیو قابل پخش نیست. دارم دیونه میشم. واسه همین انیمه زیاد ندیدم. خخ.
پاسخ:عزیزم فیلم میخوای برو نماشا نگاه کن عالیه


میساکی
ساعت19:46---18 بهمن 1394
ازار به همه چی هر هر میخندی *____*
مد شده ها از دختره میپرسم چن سالته میگه خخخخخ چه جالب
پاسخ:خخخخ چن سالته خحخ راستی انیمه ی ترسناک میخوای توکیو غول رو نیگاه کن من ندیدم از یکی شنیدم ترسناکه


میساکی
ساعت19:41---18 بهمن 1394
انیمه ترسناک نمیبینی؟ یه انیمه ترسناک ۴قسمتی سراغ دارم
پاسخ:خخخخ


میساکی
ساعت19:38---18 بهمن 1394
خدا حرف میزنیا خو هر انیمه عاشقانه ای اولش عاشقونه نیس @___________________________________@
اینا از نظر من عاشقونه بودن
من بیشتر تو کار انیمه ترسناک هستم تا عاشقیییی
پاسخ:نهههههههههه عاشقووونه


میساکی
ساعت19:36---18 بهمن 1394
تنها انیم ترسناکی که وجود داشته و من ندیدمش شوالیه خون اشامه همشون رو دیدم
پاسخ:اون ترسناکه فقط قسمت اولو اولاشو دیدم


میساکی
ساعت19:35---18 بهمن 1394
پس دختر گرگی و شاهزاده سیاه رو ببین اگه اینم نخواستی بگو دوست دارم رو ببین من بیشتر توی کار انیمه های ترسناک هستم تا عاشقونه برای همین اینارو کامل ندیدم
پاسخ:وایییییییییییییییییییییی عاشقونه بگو دوست دارمو فقط قسمت اول اولاشو دیدم


میساکی
ساعت19:32---18 بهمن 1394
اینم برای بار دوممم

۱۸تا انیمه رو کامل دیدم
۴تاشو نصفه دیدم
انیمه عاشقونه برو دختر گرگی و شاهزاده سیاه یا بوسه ایزدی رو ببین
پاسخ:بوسه ی ایزدی قسمت اولو تا نیمه دیدم خوشم نیوومد U_U


میساکی
ساعت19:30---18 بهمن 1394
گفتم که @__@
پاسخ:چیو؟؟


میساکی
ساعت19:23---18 بهمن 1394
انیمه هایی که دیدم توی صفحه وبم هست بگو چه نوع انیمه ای میخوای تا بهت معرفی کنم؟
پاسخ:عاشقونه باشه مناسب به من
پاسخ:میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسا چــــــــــــــــــــــــــــــان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کوشی؟؟؟


میساکی
ساعت19:22---18 بهمن 1394
میکو هاتسونه از انیمه نیس از یه گرووه به اسم وکالویید که شخصیت های انیمه ای اهنگ میخونن من یه شش تا از اهنگ های میکو هاتسونه رو دارم +اهنگ های شخصیت های دیگه
پاسخ:توووووووووووووووووووووووووووووو یه عجوبه ای چند تا دیدی؟؟؟


میساکی
ساعت19:17---18 بهمن 1394
باورت نمیشه می از میکو ۹۴تا عکس داشتم تو گوشیم حذفشون کردم الان ۵۱هستن
پاسخ:تو رو خدا بگو اسم انیمه شوو


میساکی
ساعت19:17---18 بهمن 1394
باورت نمیشه می از میکو ۹۴تا عکس داشتم تو گوشیم حذفشون کردم الان ۵۱هستن
پاسخ:دروغ میگی تو چند تا انیمه دیدی اس انیمه رو بوگو تو رو خدا خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&