مادرم
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن
بچه ها دیـــگه نمیتونم بیام

با مادرم دعوام شده کابل وای فایو برداشت الانم.....
الانــمفقط گفت:برو خداحافظی کنو ال تمااااام

خیلی ناراحتم یعنی تموم شد؟؟

خلاصـــه شایبد تا سال دیگه تشریف نیارم

بچه ها اومدن یا نیومدنم به پدرم بستگی داره که یا دلش بسوزه یا نه
الانم 1 ساعتم تموم شد باید کابلو تحویـــل بدم

حلالم کنین بــای عزیزانم برام دعا کنین تا ادم شم



نظرات شما عزیزان:

روشنا
ساعت13:36---19 اسفند 1394
هواااااااااااااااآااااار آجیم میمونه من برم مسجد شکلات و نذری بدم چون نذر کرده بودم من برم خبر بدم خدا خیرت بده آجی حالم اصلا خوب نبود تا وقتی که جواب کامنتمو دادی حالم خیلی بهتر شد دستت درد نکنه قربانت دیگه داشتم حدی جدی سمت تیغ میرفتم که رگمو بزنم به جان خودم ولی حالم از ی چیزی خیلی بده
پاسخ:فدات شم اجیه گلم الهی من برلات بمیــــــــــرم خود کشی منو به حخاطرت بمیرم O__o


هایجین
ساعت22:46---17 اسفند 1394
به نظرم یه سری آدمای بی عقل که هیچ خلاقیتی از خودشون ندارن میان هکر میشن و آرزو های بعضی ها را نابود می کنن.اصلا بیمارن اینا...
پاسخ:اره منم امروز یکی رو سر کار گذاشتم که هکر بود گفت میخوای هکر شی؟گفتم:شاید!بعد گفت .....تازه موقعی که گفتم برو به درک گفت یه حالی ازت بگیرم منم میترسم که وبمو هک کنه


هایجین
ساعت0:44---17 اسفند 1394
راستی نوریما جونم به نظرم واسه وبت یه ضد هک بگیر.بعدشم کسی رو که نمی شناسی نویسنده نکن.چون خیلی ها از این راه وارد میشن بعدشم وبتو هک میکنن و کنترل همه ی سیستمت میره تو دستشون و خیلی راحتن دیگه......☺
پاسخ:من میدونم کی هک کرده اخه اینهیه میگه قبلش یکی اومده بود از جای نوار چت به نام کوثر به انگلسی نویسنده شده بعدم هک کرده خیلی دلم موخاد فحشش بدم


هایجین
ساعت0:41---17 اسفند 1394
آج جـــــــــ♥ـــــــــــون آجیم دیگه نمیره.هــــــــــــوراااا خیلی خوش حال شدم.راستی فاطی راست میگه وب لوشی حذف گردیده متاسفانه.البته نمی دونم شایدم هکش کردن.ولی خیلی بد شد.من تازه داشتم رماناشو می خوندم.حیف شد.
پاسخ:چراااااااااا اخههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟


فاطمه اایچیزن
ساعت19:19---16 اسفند 1394
جیییییییییغ
نوری میمونه
ولی...
نمیدونم ناراحت میشی یانه نوری
وب...وب...وب لوشی رو حذف کردن
پاسخ:وب لوشـــــــــــــــــی جونممممممم کییییییییییی حذذذذذذذذذذففففففففففف کردهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


روشنا
ساعت16:45---16 اسفند 1394
آجی نروووووووووو دلم برات می تنگه به جون روشنا رفتی خودکشی می کنم می گن به جون روشنا پس اگه سال دیگه اومدی دیدی روشنا نیست برات اون دنیا آرزوی خوشبختی می کنم
پاسخ:نه عزیزم این چه حرفیه گلم؟مامانمو راضی کردم^______^


فاطمه اایچیزن
ساعت19:18---15 اسفند 1394
نه بابا منم ادم نشدم سال پیش کلا تب رو مامانم ازم گرفت بعد تازه عید امسال داده بهم
خونه پدربزرگمم میرم که راحت باشم..پدر بزرگم گیر میده..:فاطمه نرو تو اون اتاق بیا پیش ما بشین منم که عقم میگیره چون کلا شبکه فیلم و ایناورو خونه مامان بزرگم فقط باکو هیچ کس هم جز من جرعت نداره تلویزیون وسط اوج فیلم عوض کنه
پاسخ:افریـــــــــــــــــــن


فاطمه اایچیزن
ساعت17:42---15 اسفند 1394
نهههههه
کلا ما پنجمیا ادم نمیشیم فقط تو نیستی
پاسخ:منم فقط


هایجین
ساعت21:49---14 اسفند 1394
آجــــــــــــی جونم نرو لطفا بمون.خواهش می کنم.دلم برات خیلی تنگ میشه.
پاسخ:مامانم........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&